אמנת שירות - אינפיניטי

אמנת שירות

אמנת שירות

אמנת השירות (Service Level Agreement) ללקוחות אינפיניטי-אילים סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ (להלן: “החברה”), אשר חברה בלשכת סוכני הביטוח בישראל, מבטאת את עקרונות היסוד עליהם מושתת השירות המצטיין אותו מספקת החברה.
 
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז, ולכן מתמקדת על: אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, אשר יוצרים נאמנות וקשר ארוך טווח.

יחס אישי
 
אנו באינפיניטי-אילים נעשה כל מאמץ בכדי להתאים ללקוח את השירות הנכון לצרכיו ולסגנון חייו. אנו מתמחים בהתאמת החליפה הפנסיונית הביטוחית הנכונה ביותר ללקוח, תוך הגנה מלאה על האלמנטים החשובים ביותר בחייו.

מקצועיות
שירות אישי ומקצועי לכל לקוח, לרבות באמצעות מרכז קשרי לקוחות טלפוני, בו עומדים לרשות המבוטחים נציגי שירות זמינים ומקצועיים.
  • מענה מקצועי לכל לקוח הפונה למרכז השירות הטלפוני, תוך הקפדה על פרטיותו כמתחייב מהוראות הדין.
  • הקפדה על אתיקה מקצועית כלפי הלקוחות.
הגינות
אנו מחויבים לאיכות השירות ללקוחות ללא פשרות. אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכי הלקוח,  מכבדים את פרטיותו, תוך קיום הוראות הדין, ומתחייבים:
  • לפעול תוך הצמדות לחוק ולהוראות הדין.
  • להעמיד את האינטרסים של הלקוחות ומחזיקי הפוליסות בראש סדר העדיפויות של החברה.
  • לשמור על דיסקרטיות מלאה ועל פרטיותם המלאה של הלקוחות.
  • להתייחס בכבוד והגינות לכל לקוח.

אנו מקפידים על כיבוד החוק והסביבה העסקית בה החברה פועלת, תוך מחויבות לשמירה על תחרות הוגנת והקפדה יתרה על ההתחייבות החוזית, כאשר טובת הלקוח במרכז.



שירות אישי
אנו מקפידים על מתן שירות אישי, ממוקד ופרטני, תוך התייחסות הוגנת לתנאי הכיסוי הביטוחי וליווי צמוד ומלא של כל לקוח.


שקיפות ופשטות

אנו שואפים לספק ללקוחות מידע ענייני, ברור, מהימן ופשוט ככל שניתן, בכל פנייה, תוך טיפול מקיף ויסודי בפנייתו, ולעדכנו לגבי תהליך הטיפול בפניותיו, לרבות משך הזמן הצפוי לסיום הטיפול.
 
אמינות
אנו מתחייבים: לשמור על חיסיון והגנה ביחסי חברה-לקוח, לספק דיווחי אמת ולתאם ציפיות עם הלקוח לגבי לוחות זמנים.

מדדי רמת שירות
  • תיאום פגישה ומענה המתאים לצרכי הלקוח - תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח.
  • החברה תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן וזאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • מסירת כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח. 
  • מסירת מידע ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח והבהרת דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה. 
זמינות ואמצעי התקשרות וקבלת מידע
החברה תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות, לרבות: דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה. לרשות לקוחות החברה מספר אמצעי התקשרות:
  • שירות לקוחות המספק מענה יעיל ומהיר (בזמן אמת) בימים א'-ה', בשעות 8:30-18:30.
  • טלפון: 09-9579000
  • פקס: 09-9542020.
  • דוא"ל: Infi_ins@ayalim.co.il
  • פגישות אישיות במשרדי החברה אשר פתוחים לקבלת קהל (בתיאום מראש) בימים א'-ה', בשעות 8:30-18:30.  
  • קבלת ייעוץ מקצועי ע"י בעל רישיון בתחום  ובניית תמונה פיננסית הוליסטית אישית ומשפחתית
  • אחראי על שירות לקוחות: הגב' שני שמוניק, בכתובת: רח' המנופים 8, הרצליה פיתוח, ת.ד 2031, 4612001,
  • טל: 054-2588802, דוא"ל:  shanis@infinity.co.il
  • מנהל עסקים ראשי: אייל ראובן, טל: 09-9576000, דוא"ל: eyalr@infinity.co.il
אמנת שירות
כניסה לחדר הפרטי שלי
לקביעת פגישה אישית עם מומחה אינפיניטי
מחקר ומידע
חינוך פיננסי TV
אינפיניטי דיגיטלי
לוח ארועים כלכליים
תגובה למידד המחירים לצרכן
ריבית בנק ישראל
אינפיניטי תקשורת ופרסום