אמנת שירות לסוכן - אינפיניטי

אמנת שירות לסוכן

אנו באינפיניטי, מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לעמוד בציפיות הסוכנים, לתת מענה יעיל ומהיר לכל הבקשות, ולספק פתרון מקצועי הדואג לאינטרסים של העמיתים בשילוב זרועות עם הסוכן.

אמנת השירות לסוכנים

כללי:

  •      טפול מיידי בטפסים -  קליטת הטפסים והזנתם במערכת החברה בו ביום.
  •      עדכון יומי על קליטת טפסים - מועבר לבנק מדי יום עד השעה 12:00.
  •      טיפול  בריג'קטים - דיווח און ליין (לאחר קליטת הטופס) לטיפול הסוכן.
  •      דוח מצב אודות העמיתים בתהליך - נשלח אחת לשבוע במתכונת הנוחה לסוכנות.
  •      העברות החוצה ומשיכות כספים - עדכון מיידי.
  •      נגישות לעובדים ולמנהלים בכירים- מספרי הטלפונים הניידים של עובדי המוקד
         וההנהלה הבכירה לרשות הסוכן.

העברות:

  •      התנעת תהליך בזמן אמת- בתוך 48 שעות, נשלחת הודעה (נספח ג') לחברה המעבירה.
  •      שליחת בקשות העברה מתוזמנות- בתוך פרק זמן קצר מהמוגדר בחוק נשלחת הבקשה (ונספח ד') לחברה המעבירה.
  •      עדכון מצב הקופה- בדוח השבועי (למקרה פרטי יש לפנות למוקד השירות).

פולואפ אגרסיבי ויעיל לטפול בעיכובים:

          1.  מכתב בירור ביום ה- 20.              
          2.  מכתב התראה לאחר 5 ימי איחור.
          3.  פניה למשרד אוצר ע"פ הצורך.
          4.  כל טענה/ריג'קט (אמיתי ומדומה) מטופלים באותו יום.
          5.  שיטת התנהלות מותאמת לכל חברה.

טיפול במעסיקים: 

  • עדכון מעסיקים ברמה יומית באמצעות דוא"ל/טלפון להעברת הפקדות לאינפיניטי. 
  • קליטת הפקדות ופיצולן. 
  • עבודה מול מנהלי הסדרים
  • הודעה למעסיק בדבר איחור/פיגורי הפקדות 
  • הנפקת אישורים למעסיק 

לשירותך בכל עת: 09-9579000 / 3488* / agents@infinity.co.il

קובץ להדפסה 

אמנת שירות לסוכן
כניסה לחדר הפרטי שלי
לקביעת פגישה אישית עם מומחה אינפיניטי
מחקר ומידע
חינוך פיננסי TV
אינפיניטי דיגיטלי
לוח ארועים כלכליים
תגובה למידד המחירים לצרכן
ריבית בנק ישראל
אינפיניטי תקשורת ופרסום