אמנת שירות ליועץ ולבנקאי - אינפיניטי

אמנת שירות ליועץ ולבנקאי

אנו באינפיניטי, מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לעמוד בציפיות היועצים הפיננסיים והיועצים הפנסיוניים, לתת מענה יעיל ומהיר לכל הבקשות ולספק פתרון מקצועי הדואג לאינטרסים של העמיתים המיועצים וזאת בתיאום עם היועץ.

ערכי אינפיניטי עבור היועצים:

כללי:

  • טיפול מיידי בטפסים - הטפסים מעודכנים במערכת החברה בו ביום.
  • עדכון יומי על הגעת טפסים - מועבר לבנק מדי יום עד השעה 12:00.
  • טיפול  בריג'קטים - דיווח און ליין (מיד עם קבלת הטופס) לטיפול הבנק.
  • דו"ח מצב אודות העמיתים - נשלח אחת לשבוע במתכונת הנוחה לבנק.
  • מידע פרטי אודות לקוח ניתן לקבל דרך פנייה למוקד השירות.
  • העברות החוצה ומשיכות כספים - עדכון מיידי.
  • מענה טלפוני יעיל ומהיר - בזמן אמת תוך כדי הפגישה עם הלקוח בפנייה למוקד השירות.
  • נגישות לעובדים ולמנהלים בכירים- מספרי הטלפונים הניידים של עובדי המוקד וההנהלה
     הבכירה לרשות היועץ.

העברות

  • התנעת תהליך בזמן אמת- בתוך 48 שעות, נשלחת הודעה (נספח ג') לחברה המעבירה.
  • שליחת בקשות העברה מתוזמנת- בתוך פרק זמן קצר מהמוגדר בחוק נשלחת הבקשה
    (ונספח ד') לחברה המעבירה.
  • עדכון מצב הקופה- בדוח השבועי (למקרה פרטי יש לפנות למוקד השירות)
  • פולואפ אגרסיבי ויעיל לטפול בעיכובים-
    1. מכתב בירור ביום ה- 20.
    2. מכתב התראה לאחר 5 ימי איחור.
    3. פנייה למשרד אוצר ע"פ הצורך.                  
    4. כל טענה /ריג'קט (אמיתי ומדומה) מטופלים באותו יום.     
    5. שיטת התנהלות מותאמת לכל חברה.

דסק יועצים לרשותכם: 09-9576000 /3488* / yoatzim@infinity.co.il

 

אמנת שירות ליועץ ולבנקאי
כניסה לחדר הפרטי שלי
לקביעת פגישה אישית עם מומחה אינפיניטי
מחקר ומידע
חינוך פיננסי TV
אינפיניטי דיגיטלי
לוח ארועים כלכליים
תגובה למידד המחירים לצרכן
ריבית בנק ישראל
אינפיניטי תקשורת ופרסום