אמנת שירות לעמיתי אינפיניטי - אינפיניטי

אמנת שירות לעמיתי אינפיניטי

אינפיניטי - בית לעמיתים

באינפיניטי, אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לעמוד בציפיותך העמית, לתת מענה יעיל ומהיר לכל
בקשה, ולספק פתרון מקצועי הדואג לאינטרסים שלך.

ערכי אינפיניטי עבור העמיתים:  

  • אמינות ויושר - הגנה מלאה על פרטיות וזהות העמיתים.

  • מקצוענות - יישום איכותי של יכולת מקצועית פיננסית.

  • שקיפות ואובייקטיביות –  השגת תשואה ללא ניגוד עניינים והשגת רווח נקי.

  • הגנה על זכויות עמיתים – עמידה בכל הוראות החוק לרבות תקנות וחוזרים של הממונה על שוק
    ההון והרשות לניירות ערך, תוך שמירה קפדנית על זכויות העמיתים.

  • שירות לקוחות הנותן מענה יעיל ומהיר (בזמן אמת) בפנייה למוקד השירות הפועל בימים א' – ה'
    בשעות 08:30-17:30.

  • זמינות לפניות הלקוחות - פניות אשר תתקבלנה בחברה עד שעה 12:00 תטופלנה באותו היום.
    פניות אשר תתקבלנה לאחר שעה זו תטופלנה עד היום שלמחרת בשעה 12:00.

  • ייעוץ טלפוני מקצועי ע"י בעל רישיון / משווק בתחום הפנסיוני ו/או בתחום ההשקעות, בהתאם לנושא
    המבוקש, לבחינת הרכב ההשקעה והתאמתו לתנאי השוק ולצרכי הלקוח.
  • שינוי מדיניות השקעה בקופת גמל ובקרן השתלמות- בתוך 3 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה
    במשרדי החברה (למעט 7 ימי עבודה ראשונים בכל חודש שלא יספרו למניין הימים).

  • פדיון כספי קרן השתלמות או קופת גמל- תוך 4 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה חתומה ומלאה כדין
    במשרדי החברה (למעט 7 ימי עבודה ראשונים בכל חודש שלא יספרו למניין הימים).

  • הלוואות בנקאיות בתנאים מועדפים (ע"פ שיקול דעת הבנק).

מערך שירות לעמיתים - לשירותכם: 09-9579000 / 3488* / gemelishi@infinity.co.il

אמנת שירות לעמיתי אינפיניטי
כניסה לחדר הפרטי שלי
לקביעת פגישה אישית עם מומחה אינפיניטי
מחקר ומידע
חינוך פיננסי TV
אינפיניטי דיגיטלי
לוח ארועים כלכליים
תגובה למידד המחירים לצרכן
ריבית בנק ישראל
אינפיניטי תקשורת ופרסום